Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení VÝBĚR PROVOZOVATELE KANALIZACE A ČOV MĚSTA KOLÍN
Odesílatel Ivo Kokrment
Organizace odesílatele Vodohospodářský rozvoj a výstavba a.s. [IČO: 47116901]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.01.2025 08:22:09
Číslo jednací ve SpSl MUKOLIN/ODVZ 22093/25-hra
ID ve SpSl mukoZ250012334
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

1. V obou kalkulačních modelech (příloha H zadávací dokumentace – soubory „ZFM_kolin“ a „ZFM_prevzata“) je pod listem „Nabídka“ pod řádkem 5.1 (poplatky za vypouštění odpadních vod) uvedeno 0 Kč. Poplatky za vypouštění odpadních vod se ale ve skutečnosti platí. Jedná se evidentně o chybný údaj.
Přistoupí zadavatel s ohledem na výše uvedené k opravě kalkulačních modelů a daných vstupních údajů zadávaných zadavatelem a k odpovídající úpravě stropu pro nabídkovou cenu?

Odpověď: Do předmětných souborů byly doplněny odhadované výše poplatků za vypouštění odpadních vod, které se promítly i do soboru „hodnoceni.xlsx“. Tyto tři aktualizované soubory tvoří přílohu č. 1 tohoto vysvětlení. Provedená úprava nemá vliv na stanovenou výši stropu pro nabídkovou cenu.

2. Pokud se jedná o požadavek zadavatele na zřízení zákaznického centra provozovatele, požaduje zadavatel nějakou minimální či maximální vzdálenost (dostupnost) zákaznického centra od určitého bodu v rámci Města Kolín a minimální provozní dobu?
Pokud ano, prosíme o doplnění do zadávací dokumentace, resp. návrhu koncesní smlouvy.

Odpověď: Zadavatel specifikuje požadavky na zákaznické centrum následovně:
- Zákaznické centrum bude na území města Kolín dostupné veřejnou dopravou v docházkové vzdálenosti.
- Otevírací hodiny zákaznického centra budou minimálně 3 dny v týdnu v čase od 8 do 16 h
Aktualizované soubory zadávací dokumentace a návrhu koncesní tvoří přílohu č. 2 tohoto vysvětlení.

3. V bodu 6.4 zadávací dokumentace je uvedeno, že nebude docházet k přechodu zaměstnanců. Je to skutečně tak? Z jakého důvodu se zadavatel v dané otázce odchyluje od zákonné úpravy zákoníku práce?

Odpověď: Zadavatel upřesňuje tuto informaci následovně:
- V případě, že stávající provozovatel nebude vybraným dodavatelem v tomto koncesním řízení, resp. nebude zajišťovat provozování kanalizace pro veřejnou potřebu města Kolín po 31. 12. 2025, nerozváže ze strany zaměstnavatele pracovní poměr se žádným ze svých zaměstnanců.

4. Bude zadavatel v rámci provozování vyžadovat nepřetržitou obsluhu na ČOV Kolín v režimu 24/7 (tj. 24 hodin, 7 dnů v týdnu)? Žádáme o poskytnutí provozních řádů obou ČOV.

Odpověď: Zadavatel požaduje v souladu s provozními řády ČOV Kolín a ČOV TPCA následující obsluhu:
- Na ČOV Kolín bude nepřetržitá obsluha zajišťována minimálně 2 pracovníky
- Na ČOV TPCA není nepřetržitá obsluha, obsluha na ČOV je ve všední dny 7 - 15 h
Předmětné provozní řády tvoří přílohu č. 3 tohoto vysvětlení.

5. Upozorňujeme, že „obnovující opravy“ jsou v kalkulaci uvedeny v nesprávném řádku. Prosíme o provedení opravy.

Odpověď: Zadavatel ověřil tuto informaci u stávajícího provozovatele, který vytvořil předmětnou kalkulaci a tento ji potvrdil. Opravená kalkulace tvoří přílohu č. 4 tohoto vysvětlení.

6. Za jakých (vč. cenových) podmínek bude probíhat přebírání dat o odečtech vodoměrů pro účely fakturace stočného?

Odpověď: Zadavatel nemá v současné době tuto informaci k dispozici. Zadavatel vnímá, že tato položka je potřebným podkladem ke zpracování nabídky a zveřejní tuto informaci společně s výzvou k předložení nabídek.


Přílohy
- vysvetleni_2_priloha-1.zip (1,14 MiB)
- vysvetleni_2_priloha-2.zip (208,25 KiB)
- vysvetleni_2_priloha-3.zip (14,21 MiB)
- vysvetleni_2_priloha-4.zip (1,00 MiB)