Stručný popis předmětu:
Předmětem této zakázky je provoz a údržba parkovacích automatů v Kolíně :
V souvislosti s péčí a provozem parkovacích automatů budou prováděny zejména níže uvedené činnosti:
Výběr hotovosti
- bude probíhat minimálně 1x týdně, aby byla zachována funkčnost systému a jeho průběžná kontrola a údržba, bez vzniku prodlev spojených se zjištěním poruchy nebo prováděním běžné údržby.
Evidence a dokladování vybrané hotovosti
- odvod vybrané hotovosti v souladu s vytištěnými výčetkami jednotlivých parkovacích automatů do banky ( banka, přebírací místo banky), předávání výčetek na Finanční odbor MěÚ Kolín. Pověření pracovníci Finančního odboru městského úřadu Kolín budou oprávněni účastnit se výběru, počítání a odvodu vybrané hotovosti. Způsob provádění odvodu vybrané hotovosti a náklady s tímto spojené je nutné zohlednit při podávání nabídek . Doporučujeme tedy seznámit se předem s podmínkami odvodu vybraných mincí u banky, případně u společnosti, která tuto službu zajišťuje.
Zajištění výměny kotoučů papíru pro tisk parkovacích lístků
- kotouče se budou měnit s frekvencí odvislou od využití konkrétního parkovacího automatu tak, aby byl zajištěn jeho provoz. V současné době jsou instalovány 4 druhy parkovacích automatů (specifikace viz příloha č. 1) a používají se 4 druhy kotoučů dle typu automatu (lístky pro automaty STELIO jsou s potiskem loga města Kolín)
Běžná údržba parkovacích automatů
- v zimním období čištění solárních panelů od sněhu a námrazy
- promazávání zámků pantů a dalších pohyblivých dílů
- vnější mytí automatů
- běžná údržba a dobíjení akumulátorů parkovacích automatů, které nejsou napájeny ze solárních panelů (Siemens)
- celkové udržování venkovních i vnitřních prostor automatu v čistotě s ohledem na roční období (tzn. spad listí, prach, působení vozidel, znečištění ptáky)
Opravy
- odstraňování drobných závad nevyžadujících výměnu částí parkovacích automatů (např. zprůchodnění mincovníku ucpaného mincemi, výměna spotřebovaného kotouče pro tisk lístků, běžné závady s využitím servisních kódů pro odstraňování závad)
- v případě poškození přístupového klíče neprodlené zajištění výroby nového, popř. výměnu zámkového mechanizmu, aby byla zachována rezerva a funkčnost celého systému (klíče se do dnešní doby objednávají prostřednictvím společností zajišťujících servis PA a to pro PA Siemens u společnosti ELTODO, a.s. a pro ostatní typy PA u společnosti Saba ClickPark s.r.o.)
- aktivní servis pro nahlášení závady v pracovní dny od 7-17 hodin
- v případě ohlášení drobných závad je dodavatel povinen zahájit opravu do 2 hodin od nahlášení
Ohlašování větších závad
- větší závady vyžadující servis odbornou firmou hlásit neprodleně kontaktnímu pracovníkovi MěÚ Kolín
- oznamování poškození parkovacího automatu násilným vniknutím nebo pokusem o něj orgánům PČR, následně předložení potvrzení oznámení kontaktnímu pracovníkovi MěÚ Kolín
- vést provozní deník se záznamy o veškerých prováděných úkonech
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mukolin.cz)
Miroslav Babák
e-mail: miroslav.babak@mukolin.cz
tel: 321 748 129