Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Nákup multifunkční tiskárny
Odesílatel Monika Pohůnková
Organizace odesílatele Město Kolín [IČO: 00235440]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 11.09.2023 10:16:11
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážení,
na základě žádosti jednoho z dodavatelů prodlužujeme reklamační lhůtu od nahlášení závady na 30 dní.

Lhůta pro podání nabídek zůstává zachována.

S pozdravem

Mgr. Monika Pohůnková

Původní zpráva

Datum 07.09.2023 15:31:07
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

rád bych se zeptal na bod ze smlouvy číslo VIII. odstavec 5, kdy uvádíte, že reklamace zařízení musí být odstraněna nejpozději do 10ti dní od nahlášením, jinak jste oprávněni odstoupit od smlouvy.

Přímo výrobce zařízení není schopen garantovat tuto reakční dobu na dodávku náhradních dílů, pokud zařízení není pod službou servisní smlouvy. Toto zařízení v případě koupě a nakupování spotřebního materiálu standardní cestou má standardní reklamační zákonou lhůtu do 30ti dnů od nahlášení závady. Proto prosím o úpravu reakční doby ve smlouvě nebo změnu výběrového řízení na koupi zařízení a spojení se servisní smlouvou.

Děkuji.